Over ons.

Security Crew Central B.V.

Wij zijn een beveiligingsorganisatie genaamd S.C.C (Security Crew Central), werkzaam onder ND-nummer 5812. Ons bedrijf is gevestigd in Zoetermeer en werkzaam in de Benelux. Alle medewerkers die zijn aangesloten bij de S.C.C. organisatie zijn allemaal zeer betrokken en aanwezig bij het uitbreiden en evalueren van ons bedrijf. Zo behouden wij kwaliteit en professionaliteit, wat bij ons voorop staat. Elk kwartaal worden er excursies, cursussen en bedrijfstrainingen georganiseerd waarbij alle beveiligers diploma’s, certificaten en ervaring opdoen in verschillende onderdelen en situaties met betrekking tot beveiliging.

Wij zijn een ervaren en dynamisch bedrijf die zich in alle opzichten qua beveiliging op een hoger niveau te werk gaat. Tevens zijn wij in samenwerking met grote klanten die al periodes zeer tevreden zijn met het werk dat wij verrichten.

Wij verdelen onze medewerkers onder verschillende takken op het gebied van beveiliging. Elke maand houden wij een bijeenkomst met onze medewerkers waarbij ze worden onderverdeeld in werkgroepen. Deze werkvorm is zeer motiverend voor onze medewerkers, maar ook voor het management. Wij nemen de meningen en verbeterpunten van zowel de klant als onze werknemers uitermate serieus en verbeteren hierbij onze werkwijze. Onze medewerkers zijn altijd een visitekaartje voor u en ons op de vloer.

Wij maken duidelijke afspraken met onze klanten om regelmatig langs te komen om een evaluatiegesprek te voeren over de projecten en medewerkers. De wens van onze klant staat centraal. Onze klant word gekoppeld aan een vaste contactpersoon binnen S.C.C, wat zeer motiverend werkt, en de relatie tussen onze klanten zijn of haar contactpersoon bevordert. De contactpersoon is ten alle tijden bevoegd om wijzigingen aan te brengen om uw wensen zo juist mogelijk te vervullen.

Unique Selling Point.

S.C.C. (Security Crew Central) hecht veel waarde aan persoonlijk contact, Vertrouwen, Veiligheid, Kwaliteit & Klantvriendelijkheid.

Voor al onze diensten zijn wij voorzien van gediplomeerde vakkundige medewerkers gespecialiseerd in hun opdracht.

Wij werken met onze eigen planningssysteem en onze eigen applicatie, waardoor onze beveiligers en klanten snel kunnen schakelen. Tijdens (grote) calamiteiten kunnen onze beveiligers met één knop door worden geschakeld naar onze alarmcentrale,die 24/7 bereikbaar is waardoor heel snel de politie, ambulance, brandweer en/of onze mobiele surveillance ter plaatse komt en indien nodig extra ondersteuning biedt.

Onze klanten krijgen inloggegevens om toegang te krijgen tot ons portal waarbij de klanten alles kunnen bijhouden, bijvoorbeeld: Diensten, Uren registratie, Rapportages, Alarmmeldingen, Calamiteit historie, (extra) personeel aanvragen en gegevens van de ingeschakelde beveiliger(s).

Bij vragen en/of meldingen is onze servicedesk voor onze klanten ook 24/7 te bereiken.